LEVI HOTEL SPA 4* - https://www.levihotelspa.fi/
Hotel Levi Spa de 4 stele este amplasat in centrul statiunii Levi, in imediata apropiere a tuturor serviciilor si activitatilor, aproape de partiile de schi. Levi Spa dispune de conditii de cazare foarte bune, facilitati multiple, 17 piscine, saune, jacuzzi interior/exterior si multe alte facilitati pentru adulti si copii. De asemenea serviciile de calitate fac din Levi Hotel Spa o alegere perfecta atat pentru familiile cu copii cat si pentru cupluri sau grupuri de prieteni.
Observatii legate de oferta Craciun 2024 Hotel Levi Spa 4*:
Informatii Utile:
Orar de zbor informativ (ore locale):
- ANIMA WINGS Dus A2 4120 18.12.2024 Bucuresti (Otopeni) 08:00 Levi (Kittila) 12:00
- ANIMA WINGS Intors A2 4123 22.12.2024 Levi (Kittila) 1...
Vezi tot
Informatii Utile:
Orar de zbor informativ (ore locale):
- ANIMA WINGS Dus A2 4120 18.12.2024 Bucuresti (Otopeni) 08:00 Levi (Kittila) 12:00
- ANIMA WINGS Intors A2 4123 22.12.2024 Levi (Kittila) 13:00 Bucuresti (Otopeni) 17:00
CONDITII FINANCIARE:
TERMENE DE PLATA:
- 30% din pretul pachetului turistic la inscriere;
- 50% din pretul pachetului turistic pana la 18.10.2024;
- 20% din pretul pachetului turistic pana la 14.11.2024.
Inscrierea se face doar pe baza unui avans.
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE/PENALIZARI:
- 30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea din momentul inscrierii pana la 20.10.2024;
- 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 21.10.2023 31.10.2024;
- 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 01.11.2023 15.11.2024;
- 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu 16.11.2023 si pana la plecare.
OBSERVATII:
• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI SAU CARTE DE IDENTITATE VALABILA; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT SAU CARTE DE IDENTITATE;
• La inscriere sunt obligatorii urmatoarele informatii corecte: nume/prenume, data nasterii, numar document de calatorie (carte de identitate sau pasaport), data de emitere si data de expirare a documentului de calatorie;
• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale).
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de insotitorul de grup;
• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
• persoanele care calatoresc singure pot opta pentru camera single sau pentru partaj, caz in care agentia va propune, in functie de inscrierile existente sau ulterioare, un partaj. In situatia in care nu exista partaj pana la expirarea termenului limita de inscriere, agentia nu se obliga sa suporte diferenta de camera single, in consecinta turistul poate sa se retraga fara penalizari sau sa opteze pentru camera single;
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
• agentia nu este raspunzatoare pentru eventualele perturbari ale orarului de zbor;
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna; daca circuitul se anuleaza din cauza neintrunirii grupului minim, agentia nu este obligata sa suporte costul respectivelor bilete de avion;
• conducatorul de grup poate modifica programul actiunii in anumite conditii obiective;
• conform reglementarilor internationale, serviciile de ghidaj in interiorul muzeelor pot fi asigurate doar de catre ghizii locali;
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local. Pretul excursiilor este calculat pentru un grup minim de 20 persoane. La un numar mai mic de participanti pretul creste proportional; daca numarul persoanelor inscrise la excursiile optionale este suficient de mare, insotitorul de grup se va alatura turistilor care au achizitionat respectivele excursii, astfel incat cei care raman la hotel vor avea program liber fara insotitor; in situatia in care excursia optionala se va desfasura fara prezenta insotitorului de grup (din cauza numarului mic de participanti), limba de comunicare va fi engleza;
• bacsisurile pentru prestatorii locali (tips) reprezinta o practica internationala si nu sunt obligatorii;
• acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusa;
• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
• nominalizarea insotitorului de grup si comunicarea datelor de contact ale acestuia vor fi furnizate cel tarziu cu o saptamana inaintea plecarii in calatorie;
• asezarea in autocar se face in ordinea inscrierilor, incepand cu bancheta a doua;
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.