Descriere Hotel Chaika Beach Resort 3*
CHAIKA BEACH RESORT 3* - https://victoriagroup.bg/our-hotels/chaika-beach-resort/?lang=en
Complexul Chaika Beach Resort de 3 stele din Sunny Beach este amplasat in prima linie de hoteluri a statiunii, la 15 metri de plaja si la 1.6 km fata de centru. Complexul a fost construit in anul 2000 si renovat in 2016, fiind compus din 3 corpuri de cladire: Chaika Beach (cladirea cu fata catre plaja), Arkadia si Metropol (corpurile laterale), fiecare avand cate 6-12 etaje si receptia comuna. Chaika Beach face parte din lantul hotelier Victoria Group si pe langa pozitionarea sa exceptionala ofera o multitudine de facilitati, conditii de cazare bune, fiind foarte cautat de turistii ce-si doresc o vacanta relaxanta la preturi convenabile si o calitate medie a serviciilor.
Facilitati Hotel Chaika Beach Resort 3*
Complexul Chaika Beach dispune de: receptie, seif, lobby, casa de schimb valutar, 2 restaurante principale, lobby, bar, irish bar, pool bar, Mystique Club, 2 piscine exterioare cu sectiune pentru copii (Chaika si Arcadia), cu sezlonguri si umbrele la piscine, loc de joaca pentru copii, baby cot si scaune speciale, inalte pentru copii la restaurant (gratuit), Centru Spa (masaj, sauna, baie cu aburi, baie turceasca), conexiune internet Wi-Fi in lobby (gratuit), magazine, rent a car, curatatorie/spalatorie, servicii medicale (contra cost), coafor/salon infrumusetare, parcare cu locuri limitate.
Chaika Beach accepta accesul cu animale de companie - necesita confirmare prealabila - 10 leva/zi.
Dotari camere
Complexul Chaika Beach dispune de 880 de spatii de cazare, distribuite in cele 3 cladiri, pe cate 6 si 12 etaje, deservite de 7 lifturi.
Camerele hotelului Chaika Beach sunt spatioase, dotate cu aer conditionat, televizor, telefon, TV-satelit, minibar, baie cu cada, uscator de par. Camerele Arcadia si Metropol sunt situate in cele 2 corpuri latrale. Camerele sunt si cu mocheta si cu gresie pe jos, unele sunt cu cada, altele cu dus.
Posibilitati de cazare:
Dbl Chaika Sea View (max 2+2) - suprafata aprox. 22-28 metri patrati cu un pat matrimonial sau 2 paturi separate, o canapea sau fotoliu extensibile.
Dbl Chaika /Arkadia Park View (max 2+2) - suprafata aprox. 22-28 metri patrati cu un pat matrimonial sau 2 paturi separate, o canapea sau fotoliu extensibile.
Dbl Metropol With Balcony (cu balcon) - (max 2+1) - suprafata aprox. 22-28 metri patrati cu un pat matrimonial sau 2 paturi separate, o canapea sau fotoliu extensibile.
Dbl Metropol Without Balcony (fara balcon) - (max 2+1) - suprafata aprox. 22-25 metri patrati cu un pat matrimonial sau 2 paturi separate, un fotoliu extensibil.
Studio Arcadia Park View (max 3+1/2+2) - suprafata aprox. 38-45 metri patrati cu un pat matrimonial sau 2 paturi separate, o canapea sau fotoliu extensibile.
Studio Arcadia Sea View (max 3+0/2+2) - suprafata aprox. 38-45 metri patrati cu un pat matrimonial sau 2 paturi separate, o canapea sau fotoliu extensibile.
Apartment Metropol Park View (max 2+2/3+0) - suprafata aprox. 50-55 metri patrati cu un pat matrimonial sau 2 paturi separate, o canapea sau fotoliu extensibile. Un living si un dormitor.
Apartment Arkadia Park View (max 2+3/3+1) - suprafata aprox. 50-55 metri patrati cu un pat matrimonial sau 2 paturi separate, o canapea sau fotoliu extensibile. Un living si un dormitor.
Maisonette Chaika Sea View (max 2+0) - suprafata aprox. 100 metri patrati cu living room, dormitor si dining corner.
* Toate camerele din Metropol sunt sunt cu balcon sau fara balcon si cu park view,
Parerile vizitatorilor despre Hotel Chaika Beach Resort 3*
Florin Pop - Manager General din
Bucuresti
Data: 24-08-2016 la 10:09:54 Recomand?:
NU
Buna ziua d-na Stoicescu,
Multumim pentru disponibilitatea dvs de a ne scrie despre experienta avuta la hotelul Chaika din Sunny Beach.
Inca o data , regretam neplacerile avute. Imediat dupa ce am vorbit cu dvs la telefon, am sunat la partener si am reclamat situatia de la hotel si situatia care v-a determinat sa plecati cu o zi mai devreme.
Raspunsul lor a fost ca era bine sa ma anuntati in momentul in care ati plecat, faceam o notificare hotelului sa ne restituie banii pe ultima noapte, dar acum nu stiu daca se mai poate recupera ceva, o sa vedem ce se intampla.
Rezumand, imi exprim inca odata regretul, dar asa cum am discutat sunt lucruri pe care nu le putem rezolva noi. Este vorba de hotel si cum gestioneaza situatia si noi am fost langa dvs, am sunat si am anuntat, am presat cat s-a putut de aici si daca ar fi fost cea mai mica posibilitate, v-am fi mutat la alt hotel, dar din pacate nu era nicio camera libera nicaieri.
De asemenea va rog sa aveti in vedere faptul ca, la data la care ati cerut variante de cazare in Sunny Beach, nu mai erau disponibile hotelurile cele mai bune si am tot cautat ceva care sa se potrivesca cu bugetul alocat.
Deoarece nu am avut probleme pana anul acesta cu hotel Chaika si avand in vedere locatia (direct pe plaja), vi l-am propus ca singura varianta existenta, dar nicdecum ca recomandare.
Dupa cum ati apreciat si dvs recomandarile noastre si vacantele cu Family Travel din ultimii 7 ani (aprecieri pentru care va multumim), ne straduim in fiecare an sa fim la curent cu ultimile noutati si sa vizitam cat mai multe locatii din fiecare destinatie si pe cale de consecinta sa propunem cele mai bune variante pentru turistii nostri.
Am publicat deja observatiile, comentariile si impresiile dvs pe site-ul Family Travel referitoare la Hotel Chaika din Sunny Beach, ca sa informam pe cei intesati de problemele de la acest hotel.
Stoicescu din Bucuresti
Data: 24-08-2016 la 10:02:49 Recomand?: NU
De 7 ani mergem (2 adulti si 2 copii) pe litoralul bulgaresc, cu aceeasi agentie, Family Travel din Bucuresti.
Totdeauna le-am cerut sfatul in legatura cu locul unde urma sa mergem si am urmat recomandarile lor. Mereu a fost OK, dar anul acesta au dat-o in bara rau de tot. La recomandarea lor, am mers in statiunea Sunny Beach, la Chaika Beach Hotel (4 ****, ALL INCLUSIVE). Inainte de a pleca, am consultat site-urile de specialitate despre acest hotel, dar postarile au fost defavorabile. Am zis ca poate au fost niste turisti nemultumiti de probleme marunte, dar ne-am inselat grav.
Dupa un drum cu masina de multe ore, am ajuns la hotel. Aici, prima surpriza neplacuta: coada mare la receptie. De parca nu era suficient stresul drumului lung, personalul de la receptie era plictisit si nepoliticos, ba chiar badaran cu turistii. Si surprizele neplacute s-au tinut lant:
- Pentru parcare in interiorul complexului s-a perceput suma de 12 leva/zi (cam 6 euro)
- Camera era mizerabila, probabil nu se facuse curatenie; la plangerea noastra la receptie, femeia de serviciu a venit sa curete la ora 8 seara;
- Pentru umbreluta si sezlong pe plaja trebuia sa platesti 10 leva/zi de persoana;
- Seara cand te intorceai de la plaja apa asa-zis calda avea doar cateva grade in plus fata de cea rece, astfel incat nu prea puteai sa te speli cu ea;
- In camera nu ni s-a facut curat decat o data, la solicitarea noastra;
- La restaurant, aproape niciodata nu erau mese libere
- erau doar cateva feluri de mancare, care se tot repetau
- mancarea era proasta si putina, daca nu te nimereai acolo cand aduceau tavile, nu mai gaseai nimic
- nu existau la liber decat 2 dozatoare cu apa plata si 3 feluri de suc
- ca sa poti bea un pahar de plastic cu bere spalacita sau vin prost trebuia sa stai 10-15 minute (sau mai mult) la coada deoarece erau un singur baiat la bar
- personalul era total insuficient
- frecvent se terminau chiar si servetelele
- de multe ori, daca nu veneai mai devreme la masa, nu mai gaseai mare lucru, nici macar paine
- tacamurile si farfuriile (atunci cand mai gaseai) nu erau spalate si curatite corespunzator
- probabil din cauza mizeriei din restaurant, fiica mea a facut scarlatina si a trebuit sa plecam inainte de sfarsitul sejurului pentru care platisem
- la plangerile repetate ale noastre si ale multor altor turisti nemultumiti (la solicitarea unora dintre ei, au venit chiar reprezentantii agentiilor sa constate conditiile total necorespunzatoare) ni s-a spus ca este foarte aglomerat din cauza afluentei mare de turisti si ca personalul este insuficient.
Stiu foarte bine ca nu este vina dumneavoastra si Nu am ce sa va reprosez. A fost mai mult decat evident pentru noi ca Nu ati cunoscut conditiile din hotel, care dupa cum v-am spus cu siguranta a fost departe de 4 stele. Din pacate astfel de situatii Nu pot fi evitate.