- Hotelul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Parcarea este gratuita in limita disponibilitatii. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Hotelul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.
Observatii legate de oferta Litoral 2025 Hotel Mera Brise 4* :
Termene si conditii generale pe intreaga durata a sederii:
Cazarea se efectuează începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00.
La solicitarea cli...
Vezi tot
Termene si conditii generale pe intreaga durata a sederii:
Cazarea se efectuează începând cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizează până cel târziu la ora 12:00.
La solicitarea clienților și în funcție de camerele disponibile, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afișat la recepție). Depășirea cu mai mult de 6 ore se taxează 100% din tariful afișat la recepție. Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și a voucher-ului emis de agenție, însoțit de prezenta anexă, semnată de AGENT și de către turist.
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alăturate sau situate într-un anumit hotel. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor, pe care hotelul încearcă să le onoreze în limita disponibilităților.
Hotelul nu percepe taxă pentru parcare și nici nu reține locuri pentru turiști. Parcarea este gratuită în limita disponibilității. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Hotelul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.
Program funcționare Restaurant și Bar:
Micul dejun se servește zilnic între orele 7.00-10:00.
În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte și accesorii de plaja.
Programul de funcționare al barului à la carte este 09.00 - 24.00.
Minibarul este disponibil in toate camerele contra cost.
Fumatul
Fumatul este interzis în incinta Hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din Hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).
Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie în incinta Hotelului. Mera Brise are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și a plății unei penalități, echivalentul a 50% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiași sancțiune se aplică și în cazul în care se constată prezența în hotel a animalelor sau păsărilor de companie după efectuarea cazării.
Protecția datelor personale
Mera Brise garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Mera Resort trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
Datele personale sunt prelucrate într-un mod care asigură securitatea și protecția împotriva prelucrării neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare a acestora. S-ar putea să fie necesar ca documentele de identificare prezentate să fie fotocopiate sau scanate, păstrarea acestora făcîndu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse în sisteme de evidență ale unor autorități publice ( spre. ex. Politie). Nu există intenția Prestatorului de a transfera aceste date către un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi făcut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va șterge, distruge sau anonimiza datele personale în condiții de siguranță.
Exista oricînd dreptul de opoziție ( în condițiile legale, de a vă opune prelucrării), acces la datele furnizate ( confirmare dacă prelucrăm sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( dacă sunt inexacte, incomplete), la ștergerea, restricționarea prelucrării sau la portabilitatea lor ( de a le primi într-un anumit format și suport și a le transmite unui alt operator, în măsura în care prelucrarea se face automatizat);
Exsita dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instanțele judecătorești).
Obligația de furnizare a datelor personale este una legală, în scopurile sus menționate fără de care serviciile nu se pot presta. Hotelul nu urmărește să creeze profiluri de orice tipar din această prelucrare, nefacînd obiectul unui proces decizional. Dacă scopul prelucrării se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veți fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale în termenul legal iar prelucrarea nu este de natură să creeze un risc pentru drepturile și libertățile clientului/turistului.
Siguranța
Întreg Hotelul este supravegheat prin sistem video.
Hotelul nu își asumă răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta acestuia(cameră, săli de conferință, restaurant, bar) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Hotelul nu își asumă răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării în mod neadecvat a piscinelor și altor dotări din cadrul Hotelului sau datorate neatentiei.
Obligațiile Turistului
Turistul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea în aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din cameră, vor fi suportate de acesta. În cazul în care la sosirea în cameră obiectele de inventar prezente în cameră nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligația de a informa recepția imediat referitor la acest aspect în vederea corectării situației, in caz contrar se considera ca
bunurile au fost preluate in stare optima.
Turistul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor Resortului.
Conduita
Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a turistilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Hotelului sau deranjează alți turisti. Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta Clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului Hotelului va duce la evacuarea turistului din Hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.
Reclamații
Reclamațiile privind calitatea și cantitatea serviciilor vor fi făcute în scris de către turiști sau reprezentanți ai AGENTULUI în momentul producerii lor si pana la plecarea turiștilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamațiile făcute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamațiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult o oră de la data constatării evenimentului, cu prezentarea dovezilor
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Hotelului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a Hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Hotelul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale .
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de Turist.
Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.
Legea aplicabilă. Litigii
Drepturile și obligațiile părților prevăzute de Termeni si Conditii Generale, precum și toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
Dispoziții finale
Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabilă Agentului si turistilor de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
Turistul este răspunzător pentru luarea la cunoștință și respectarea Termenilor și condițiilor generale pe întreaga durată a șederii.
MASURI DE SIGURANTA IMPLEMENTATE IN CONTEXTUL PANDEMIEI COVID-19
Pentru noi, echipa Mera Hotels, urmează o perioadă mult așteptată, în care ne asumăm, cu toată inima, rolul și marea responsabilitate de a fi gazdă, de a pune la dispoziție serviciile noastre la cele mai înalte standarde ale ospitalității, dar și de maximă siguranță.
Sănătatea oaspeților noștri este și va fi mereu prioritatea noastră , de aceea încercăm în permanență să luăm măsurile necesare pentru a ii proteja, dar și pentru a se simți confortabil.
Urmărim în permanență recomandările autorităților în sănătate și prin urmare, în incinta hotelului s-au luat următoarele măsuri, conforme cu recomandarile actuale ale autorităților, insă. așteptăm sa vedem si pozitia autoritatilor si conditiile impuse de ei, pe care le vom respecat cu strictete.
1. Cu 2 zile anterioare sosirii, oaspeții vor primi un newsletter cu regulamentul de ordine interioară și instrucțiuni de urmat în procesul de check-in;
2. La check-point(barieră), în ziua sosirii se va înmâna oaspeților un flyer cu instrucțiunile de urmat, premergătoare acțiunii de check-in;
3. Scanarea oaspeților la sosire cu termocamera;
4. Organizarea zonelor de dezinfectare prin amplasarea aparatelor cu soluții specifice;
5. Organizarea zonei medicale în imediata apropiere a zonei de recepție;
6. Informare electronica (televizoare) și aviziere în locurile desemnate;
7. Info point cu instrucțiuni specifice ce au scopul de a crea un check-in rapid în baza:
- unui bon de ordine și a unor zone de așteptare interioare și exterioare,
- înmânarea către oaspeți a unui set de documente specifice operațiunii de check-in;
- înmânare set maști;
8. Dezinfectarea zilnică a spațiilor de cazare (a suprafețelor de contact);
9. Folosirea consumabilelor de unică folosință;
10. Inlocuirea materialelor informaționale fizice cu informații electronice (televizorul din cameră și spații comune);
11. Dezinfectarea în mod frecvent a spațiilor comune (zona lift, mâna curenta scări etaje, mobilier);
12. In cadrul restaurantului, micul dejun, dejunul și cina se vor servi în trei serii.
13. Se vor pune la dispozitie tacâmuri și veselă de unica folosință;
14. Mâncarea va fi servită exclusiv de personalul Mera desemnat;
15. Bufetul va fi prevăzut cu protecție panou din Plexiglas.
16. Condimentele și sosurile vor fi ambalate individual;
17. Dupa fiecare serie, se va efectua dezinfectarea suprafețelor;
18. In restaurant și pe terasă se vor respecta cu strictețe regulile de distanțare socială, conform normelor impuse;
19. Pe perimetrul piscinei si al plajei, ansamblurile formate din șezlonguri, măsute și umbrele, vor fi amplasate la o distanță reglementată de normele în vigoare privind prevenirea răspândirii Covid 19.
20. Se dezinfectează frecvent și dupa fiecare client, cu solutii specifice, obiectele aflate pe perimetrul piscinelor;
21. Sezlongurile și măsuțele se vor dezinfecta cu soluții specifice după fiecare folosire;
22. Calitatea apei din piscine se verifică la intervale prestabilite;
23. Realizarea unor zone de dezinfectare, prevazute cu chiuvetă, dozator săpun, dispenser substanță dezinfectantă;
24. Amplasarea panourilor cu informatii specifice situației;
25. La baza toboganelor se va realiza un spațiu de așteptare cu marcaje specifice distanțării sociale;
26. Se va instala un covor dezinfectant la urcarea pe tobogan;
27. Se va dezinfecta mâna curentă la interval de o oră cu soluții agreate;
28. Se va evidenția distanța dintre turiștii aflați pe scara de acces prin semne distinctive din 1,5m in 1,5m;
29. Se vor amplasa zone de colectare a deșeurilor rezultate din utilizarea maștilor si a mănușilor;
30. In fiecare noapte se vor desfasura acțiuni de dezinfectare a tuturor spațiilor din cadrul unității hoteliere (interioare si exterioare).
Acțiunile noastre demonstrează un angajament ferm de a implementa măsuri adecvate menținerii unui mediu sanatos pentru oaspeții și membrii echipei noastre.
Pentru informatii referitoare la check-in va rog sa accesati urmatorul link:
http://track.sm-lists.com/view/8BC74891