CLEOPATRA 4* - https://cleopatra.cleopatraresort.ro/
Hotel Cleopatra de 4 stele din Saturn, complet renovat, parte a lantului hotelier THR Marea Neagra si Cleopatra Resort beneficiaza de o pozitie excelenta, aflandu-se in centrul statiunii si la numai 20 de metri de plaja. Cleopatra Resort este este alcatuit din 3 hoteluri: Cleopatra, Narcis si Semiramis. Cele 3 hoteluri dispun de o curte comuna cu peste 1 hectar de gazon, o piscina generoasa de peste 1.500 metri patrati, precum si de o plaja privata de peste 5.000 metri patrati. An de an hotelul Cleopatra si-a imbunatatit oferta de facilitati avand un Aqua Park pentru cei mici si o piscina exterioara mare, iar sistemul de all inclusive adoptat este bogat si variat sortimental. Centrul Spa modern, dotat cu sauna, fitness, masaje si tratamente, vine sa completeze paleta larga de servicii, hotel Cleopatra fiind cautat si apreciat in special de familiile cu copii, dar nu numai.
Observatii legate de oferta Litoral 2025 Hotel Cleopatra 4*:
Politica Cleopatra Resort din Saturn:
Serviciile din ziua sosirii incep cu pranzul(13:00 - 15:00), moment in care veti primi bratara care va ofera acces la facilitatile resortului mentionate in pache...
Vezi tot
Politica Cleopatra Resort din Saturn:
Serviciile din ziua sosirii incep cu pranzul(13:00 - 15:00), moment in care veti primi bratara care va ofera acces la facilitatile resortului mentionate in pachetul all inclusive. Alocarea camerelor se efectueaza incepand cu ora 16:00. Check-out-ul se realizeaza cel tarziu la ora 11:00 si presupune predarea cardurilor de acces si a bratarilor. Dupa aceasta ora nu va mai fi permis accesul la facilitatile resortului.
La solicitarea clientilor si in functie de camerele disponibile, se poate depasi ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 11.00, contra cost (50% din tariful afisat la receptie). Depasirea cu mai mult de 6 ore se taxeaza 100% din tariful afisat la receptie. Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fara plata. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor) si a voucher-ului emis de agentie, insotit de prezenta anexa, semnata de AGENt si de catre turist.
Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea Resortului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care Resortul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor.
Hotelul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Parcarea este gratuita in limita disponibilitatii. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Resortul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.
Program functionare Restaurant si Bar:
Programul de functionare al Restaurantului Cleopatra Resort:
- micul dejun se serveste zilnic intre orele 7.00 - 09:30
- pranzul se serveste zilnic intre orele 13:00 - 15:00;
- gustare se serveste zilnic intre orele 10:30 - 12:00; 16:30 - 18:00
- cina se serveste zilnic intre orele 19:00 - 21:00
Programul de entertainment de pe terasa Celoaptra Resort se va desfasura intre orele 19:00 si 22:30.
In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta, fara obiecte si accesorii de plaja.
Programul de functionare al barului a la carte din lobby-ul Cleopatra Resort este 10.00 - 23.00.
Este interzisa parasirea restaurantului sau terasei cu alimente si/sau bauturi, vesela, tacamuri, etc.
Fumatul
Fumatul este interzis in incinta Resortului, exceptand balcoanele camerelor si spatiile din Resort amenajate/dotate cu scrumiere. Turistii care nu respecta aceasta regula vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amenda de la 100 lei la 500 lei).
Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie in incinta Resortului. Celopatra Resort are dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati, echivalentul a 100% din valoarea intregului sejur rezervat. Aceeasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor sau pasarilor de companie dupa efectuarea cazarii.
Protectia datelor personale
Cleopatra Resort garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau in vederea prestarii serviciilor de turism si alimentatie publica nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Cleopatra Resort trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Datele personale sunt prelucrate intr-un mod care asigura securitatea si protectia impotriva prelucrarii neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare a acestora. S-ar putea sa fie necesar ca documentele de identificare prezentate sa fie fotocopiate sau scanate, pastrarea acestora facindu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse in sisteme de evidenta ale unor autoritati publice ( spre. ex. Politie). Nu exista intentia Prestatorului de a transfera aceste date catre un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi facut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va sterge, distruge sau anonimiza datele personale in conditii de siguranta.
Exista oricind dreptul de opozitie ( in conditiile legale, de a va opune prelucrarii), acces la datele furnizate ( confirmare daca prelucram sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( daca sunt inexacte, incomplete), la stergerea, restrictionarea prelucrarii sau la portabilitatea lor ( de a le primi intr-un anumit format si suport si a le transmite unui alt operator, in masura in care prelucrarea se face automatizat);
Exsita dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Naionala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instantele judecatoresti).
Obligatia de furnizare a datelor personale este una legala, in scopurile sus mentionate fara de care serviciile nu se pot presta. Resortul nu urmareste sa creeze profiluri de orice tipar din aceasta prelucrare, nefacind obiectul unui proces decizional. Daca scopul prelucrarii se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veti fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale in termenul legal iar prelucrarea nu este de natura sa creeze un risc pentru drepturile si libertatile clientului/turistului.
Siguranta
intreg Resortul este supravegheat prin sistem video.
Resortul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta Resortului (camera, sala de conferinta, restaurant, bar, zona piscinei, plaja sau parcare) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Resortul nu isi asuma raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a piscinelor si altor dotari din cadrul Resortului sau datorate neatentiei.
Obligatiile turistului
La Check in turistii vor primi bratara Cleopatra Resort care trebuie purtata in mod obligatoriu pe toata durata sejurului.
Accesul la serviciile din incinta resortului se va face numai in baza bratarii Cleopatra Resort.
turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleasi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. in cazul in care la sosirea in camera obiectele de inventar prezente in camera nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, turistul are obligatia de a informa receptia imediat referitor la acest aspect in vederea corectarii situatiei, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima.
Turistul este raspunzator fata de Resort pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor Resortului.
Este strict interzisa introducerea si folosirea in camerele Resortului a aparaturii electrocasnice (cafetiera, storcator de fructe, fier de calcat, fierbator, etc.) precum si a altor persoane care nu sunt cazate in Resort.
Conduita
Resortul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a turistilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Resortului sau deranjeaza alti turisti. Resortul isi rezerva dreptul de a-si selecta Clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului Cleopatra Resort va duce la evacuarea turistului din Resort cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Agent. Desocotirea cu turistul este responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.
Reclamatii
Reclamatiile privind calitatea si cantitatea serviciilor vor fi facute in scris de catre turisti sau reprezentanti ai AGENtULUi in momentul producerii lor si pana la plecarea turistilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamatiile facute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor turistului trebuie aduse la cunostinta hotelului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului, cu prezentarea dovezilor
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Resortului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a Resortului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Resortul nu va putea fi responsabil pentru niciun fel de prejudiciu solicitat de client, desocotirea cu turistul fiind responsabilitatea exclusiva a Agentului.
Resortul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale .
in caz de evacuare a turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Agentul este singurul raspunzator in fata Clientului pentru prejudiciile rezultate sau reclamate de turist.
Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.