NAUTIC FAMILY CLUB 3* - www.hotelnautic.ro
Hotel Family Club este un complex turistic format din hotelurile Nautic Sport si Nautic Luxury de 3 stele, aflat intr-o zona superba si linistita, intre Mamaia Nord si Navodari, direct pe plaja. Deschis in 2016, Complexul Nautic Family Club este o oaza de liniste si relaxare ce propune si ofera oaspetilor sai, conditii excelente de cazare, in doua corpuri de cladire, servicii de calitate, plaja privata si toate facilitatile necesare unei vacante deosebite pe litoralul romanesc.
Observatii legate de oferta Litoral 2025 Nautic Family Club 3*:
Regulament Nautic Family Club 3 stele din Mamaia Navodari
1. Fiecare oaspete are obligatia la check-in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Fi...
Vezi tot
Regulament Nautic Family Club 3 stele din Mamaia Navodari
1. Fiecare oaspete are obligatia la check-in de a prezenta receptionerului actul de identitate (carte de identitate sau pasaport valabil). Fiecare persoana adulta trebuie sa se legitimeze. Nu este suficient un act de identitate pentru o camera dubla. Complexul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspetii fara acte identitate. Numele care figureaza pe voucherul emis de agentiile colaboratoare ale unitatii de cazare trebuie sa coincida cu numele oaspetilor prezenti la check-in.
Check-in ul : incepand cu ora 15.00. Check-out ul: pana in ora 11.00.
Cazarea in afara orelor prestabilite este conditionata de disponibilitate si trebuie sa fie reconfirmata cu receptia. In cazul in care se doreste late check-in, dupa ora 18.00, va rugam sa informati receptia. Camerele neocupate pana in ora 20.00 sunt considerate a fi No Show, complexul isi rezerva dreptul de la atribui unei alte rezervari, daca nu s-au comunicat detalii suplimentare de catre client.
Obs : In zilele de sambata nu se opereaza rezervari cu check-in sau check-out.
2. Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea de cazare din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta un anumit etaj, camere alaturate sau situate intr-un anumit sector al cladirilor. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatilor, fiind exclusa insa garantarea.
3. Din motive comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta complexului si depozitarea in camera sau pe balcoane a produselor alimentare si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/ incalzit in camerele de cazare este strict interzisa. Administratia complexului isi rezerva dreptul de a evacua din complex persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
4. Spatiile de cazare dispun de casete de valori cu cheie sau introducere de cod personal. Oaspetii sunt rugati sa depuna valorile pe care le au cu ei in aceste casete. Administratia complexului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar produce disparitia acestora, in incinta complexului sau perimetrul exterior proprietatii.
5. Pe durata sejurului nu este permisa parasirea spatiilor alocate servirii mesei cu bauturi sau produse alimentare. Pentru cazurile exceptionale medicale, oaspetii se vor adresa sefului de sala.
6. La check-in se vor inmana cardurile electronice de acces in camera ce vor fi activate doar pentru camera rezervata si doar pentru perioada sejurului respectiv, intre orele de check-in si check-out. La eliberarea camerelor turistul are obligatia sa le predea la receptie, iar in caz de pierdere sau deteriorare irecuperabila se va achita o taxa in valoare de 50 Lei/card.
7. Pentru accesul in complex este obligatorie purtarea bratarii inmanate la receptie la momentul cazarii. Bratarile sunt diferentiate prin culoare, in functie de regimul de masa rezervat: mic dejun, pranz, cina sau pensiune completa. Pentru a beneficia de serviciile de masa este obligatorie purtarea bratarii.
8. Fumatul nu este permis in interiorul complexului cu exceptia spatiilor special amenajate: terasa (taxa penalizare fumat in camera 400 Lei/zi).
9. Orice bun din dotarea complexului Nautic Sport & Luxury Club, lipsa, deteriorat, patat sau rupt de catre client va fi achitat de catre acesta, conform tarifelor practicate la receptie. Lista poate fi consultata oricand, la cerere.
10. Oaspetii complexului beneficiaza de acces gratuit la piscina exterioara si plaja privata.
11. Prosoapele gri regasite in camera sunt destinatele utilizarii la plaja sau la piscina. Prosoapele albe sunt destinate utilizarii doar in camera de cazare.
12. Accesul la Game Room este oferit gratuit clientilor cazati in Nautic Sport si Nautic Luxury, doar pe baza de rezervare in prelabil, si in limita disponibilitatilor.
Accesul la Centrul Spa (sauna umeda, sauna uscata, salina, sala de fitness, dusuri emotionale) este oferit gratuit pentru clientii cazati in Nautic Sport & Luxury, si contracost pentru ceilalti clienti; serviciul se ofera pe baza de rezervare in prealabil.
Spa Etiquette
- Oaspetii cazati in cadrul complexului, ce au acest serviciu inclus in pachetul de servicii achizitionat, pot accesa gratuit centrul de relaxare o data pe zi;
- Programarea: Pentru o mai buna desfasurare a activitatii, procedurile solicitate de oaspeti necesita programare. Programarea se face in avans la Receptia Spa, in functie de disponibilitate.
- Probleme medicale: recomandam sa se comunice maseurului orice afectiune medicala.
- Copii: Accesul copiilor la sauna se va face doar sub supravegherea unui adult, iar la sala de fitness accesul acestora este permis dupa varsta de 17 ani.
- Folosirea saunelor: pentru a asigura un mediu curat si igienic, se va folosi dusul inainte de accesarea saunei.
- Obiecte pierdute: Nautic Spa nu este raspunzator pentru pierderea obiectelor personale, de aceea sugeram ca obiectele de valoare sa nu fie lasate nesupravegheate.
- Plata serviciilor: Serviciile contra cost efectuate la Spa se achita la inceputul efectuarii lor la Receptia Spa sau se pot incasa impreuna cu serviciile turistice.
- Folosirea echipamentelor: Pentru a evita unele neplaceri, va rugam sa respectati instructiunile de folosire afisate si recomandarile personalului Nautic Spa.
13. Sedintele de masaj se ofera contra cost si pe baza de programare in centrul SPA Nautic.
14. Nu este permis accesul in centrul SPA si nici la piscina persoanelor care au consumat bauturi alcoolice.
15. Administratia complexului nu isi asuma responsabilitatea pentru copiii lasati nesupravegheati in spatiile din incinta complexului, plaja, piscina sau perimetrul exterior al proprietatii.
16. Daca durata sejurului se scurteaza din motive independente de de societatea noastra, complexul nu are obligatia a de a restitui contravaloarea noptilor neconsumate.
17. Daca sunt persoane care perturba linistea celorlalti oaspeti in camerele de cazare sau spatiile comune, administratia complexului isi rezerva dreptul de a evacua oaspetii respectivi.