Observatii legate de oferta Litoral 2025 Hotel Ostria 3*:
Informatii utile:
• Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitati...
Vezi tot
Informatii utile:
• Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
• Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
• Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
• Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
• Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
• Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
• Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare.
Conditii de plata
In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
1. Oferta Generala (OG):
- 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
- 40% din valoarea pachetului cu 30 zile inaintea datei de plecare
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
2. Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
- 20% din valoarea pachetului se plateste in 3 zile dupa confirmarea serviciilor si emiterea facturii;
- 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
- 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
In cazul in care Reducerile Suplimentare se suprapun cu cele de Early Booking, se vor aplica conditiile de plata aferente Early Booking.
In cazul rezervarilor cu alte tipuri de reduceri se aplica modalitatea de plata din Oferta Generala;
In cazul rezervarilor Last Minute – LM, confirmarea serviciilor se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
Conditii de penalizare in caz de anulare
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
- 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
- 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
Date generale despre documentele de calatorie
Peloponezul este o peninsula care apartine Greciei – membra a Comunitatii Europene.
Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
-Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
-Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Protectia datelor cu caracter personal
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
INFORMATII PRECONTRACTUALE
- Pachete pentru destinatia PELOPONEZ –KALAMATA
- Excursii optionale:
Lista excursiil oroptionale poate fi solicitata de la agentul de turism.Acestea pot fi rezervate la destinatie prin reprezentantul local al agentiei organizatoare. De regula, excursiile optionale sunt organizate de partenerul local si sunt recomandate ca servicii sigure, dar calatorul nu are obligativitatea de a le achizitiona de la acesta. Preturile excursiilor depind de nr. turistilor inscrisi si pot fi mai mari decat cele existente la receptia hotelului sau alte agentii locale. Diferentele de pret cuprind plecare / intoarcere direct de la / la hotel, servicii de ghid. Agentia de turism organizatoare nu este responsabila pentru reclamatii referitoare la excursiile optionale organizate local. Toate acestea se rezolva la fata locului.
- Conditii de realizare a grupului:
In cazul pachetelor care includ zboruri charter, grupul minim este de 80% din capacitatea avionului. In cazul in care numarul turistilor estemai mic, pretul poate fi recalculat sau zborul poate fi anulat. In incercarea de a nu compromite vacantele celor inscrisi, agentia Cocktail Holidays poate schimba compania aeriana si in aceeasi masura si capacitatea avionului. Toate modificarile care au loc in aceste situatii se vor face cu conditia oferirii unor servicii similare din punct de vedere calitativ.
- Eventuale evolutii ale pretului:
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi. Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere.Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de hoteluri sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada de timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare.In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.
- Mijloace de transport:
In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor regulat sau zbor charter), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventuale modificari ale orelor de plecare si sosire. Daca transportatorul este vinovat de aceste decalaje va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European implementat prin HG1912/2006. Prima si ultima zi din sejur nu sunt considerate zile de turistice fiind zile de transport. Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil. Sosirea la aeroport se face cu min. 2 ore inainte de ora imbarcarii. Prezentarea biletului de avion este obligatorie! Bagajele premise pentru calatorie sunt: 23kg bagaj de cala si max. 10kg bagaj de mana pentru fiecare pasager. Infantul 0-1.99 ani nu are loc in avion si are dreptul la un bagaj de cala de 10kg + un carucior pliabil. Fiecare membru al familiei are dreptul la o singura piesa de bagaj de cala (23kg) si nu se admite cumularea greutatii bagajelor per familie. Conditiile si costurile aferente transportului echipamentelor speciale pentru vacanta sunt cele afisate pe site-ul companiei aeriene. Excedentul de bagaje se achita direct in aeroport. Distribuirea locurilor in avion se face la check-in.
- Transferul intern (acolo unde este aplicabil)
Transferurile interne se vor face cu autocar sau microbuz (nu transfer privat ) - preluare/intoarcere din/in orasul de resedinta (exceptie Bucuresti). Acestea pot fi achizitionate doar la momentul rezervarii pachetului turistic si nu se pot adauga ulterior. Din motive de siguranta, alegerea orei de preluare la transferul de dus se va face astfel incat sosirea la aeroportul de plecare sa fie cu minim 3 ore inainte de ora decolarii. Pentru retur, in functie de disponibilitati, ora de transfer va fi de minim o ora de la ora aterizarii.Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea pentru orice intarzieri/neprezentari ale pasagerilor la aeroport care pot avea drept consecinta chiar pierderea avionului.
- Asistenta turistica
Cocktail Holidays asigura asistenta turistica,pe durata sejurului. Reprezentatul local se ocupa de primirea clientilor la aeroport, urmareste ca serviciile sa fie conforme cu voucherul primit si comandat de client, se preocupa sa remedieze eventualele neconcordante, prezinta destinatia si excursiile optionale, face inscrieri la excursiile optionale pentru cei care doresc.
- Informatii despre sejur:
Informatiile detaliate despre Sejur vor fi inmanate turistilor inainte de plecare si vor cuprinde urmatoarele puncte:
- Detalii partener extern – nume, persoana de contact, telefon;
- Detalii reprezentant Cocktail Holidays la destinatie – nume, telefon;
- Detalii Reprezentant Cocktail Holidays in aeroport Romania –nume, telefon;
- Orar de zbor actualizat (daca este cazul)
- Asigurari
Acest pachet de servicii organizat de Cocktail Holidays include urmatoarele tipuri de asigurari:
1.Asigurare medicala si storno Cocktail Travel Protection – pentru cazurile de storno, valoarea maxima despagubita este de 21.000 Lei/rezervare.
*Solicitati de la agentul dvs. de turism pliantul cu toate riscurile acoperite si sumele max. despagubite in produsele de asigurare.
2.Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare, emisa de Omniasig Vienna Insurance Group S.A, cu seria I nr.51703, valabila pana in data de 31.12.2019.
- Formular cu informaţii standard pentru contractele privind pachete de servicii de călătorie -
Combinaţia de servicii de călătorie pusă la dispoziţia dumneavoastră este un pachet în înţelesul OrdonanţeiGuvernului nr. 2/2018. Prin urmare, veţi beneficia de toate drepturile UE care se aplicăpachetelor. Agentia Cocktail Holidays, in calitate de agentie de turism organizatoare va fi pe deplin responsabilă pentru executarea corespunzătoare a pachetului în ansamblu. Detalii de contact – Intr. Armasului Nr.9, Sect.1, 010482, Bucuresti/ Telefon: + 21 210 84 85, e-mail: info@cocktailholidays.ro În plus, conform legislaţiei, agentia deţine protecţie pentru a vă rambursa plăţile şi, în cazul în care transportul este inclus în pachet, pentru a asigura repatrierea dumneavoastră în cazul în care devine insolventă.
- Drepturi principale în temeiul Ordonanţei Guvernului nr. 2/2018.
- Călătorii primesc toate informaţiile esenţiale privind pachetul anterior încheierii contractului privind pachetul de serviciide călătorie.
- Există întotdeauna cel puţin un comerciant care răspunde pentru executarea corespunzătoare a tuturor serviciilor de călătorie incluse în contract.
- Călătorilor li se pune la dispoziţie un număr de telefon de urgenţă sau detaliile unui punct de contact unde pot lua legătura cu agenţia de turism organizatoare sau cu agentul de turism.
- Călătorii pot transfera pachetul unei alte persoane, în urma unei înştiinţări efectuate în mod rezonabil şi eventual a plăţiiunor costuri suplimentare.
- Preţul pachetului poate fi mărit numai dacă cresc costurile specifice (de exemplu, preţurile carburanţilor) şi dacă acest lucru este prevăzut în mod expres în contract, şi în orice caz nu mai târziu de 20 de zile înainte de începerea executării pachetului. În cazul în care creşterea preţului este mai mare de 8% din preţul pachetului, călătorul poate înceta contractul. În cazul în care agenţia de turism organizatoare îşi rezervă dreptul de a creşte preţul, călătorul are dreptul la o reducere de preţ dacă apare o scădere a costurilor relevante.
- Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare şi pot obţine rambursarea completă a oricăror plăţi în cazul în care oricare dintre elementele esenţiale ale pachetului, altul decât preţul, s-a modificat în mod semnificativ. În cazul în care, înainte de începerea executării pachetului, comerciantul răspunzător de pachet anulează pachetul, călătorii au dreptul la rambursare şi, după caz, la o despăgubire.
- Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare, înainte de începerea execut ării pachetului, în circumstanţe excepţionale, de exemplu în cazul unor probleme grave de securitate la destinaţie care sunt susceptibile de a afecta pachetul.
- În plus, călătorii au posibilitatea de a înceta contractul în orice moment înainte de începerea executării pachetului, în schimbul achitării unei penalităţi de încetare adecvat şi justificabil.
- În cazul în care, după începerea executării pachetului, elemente importante ale pachetului nu pot fi executate astfel cum s-a convenit, vor trebui oferite călătorului servicii alternative corespunzătoare, fără a implica plata unor costuri suplimentare.
- Călătorii pot înceta contractul fără plata unei penalităţi de încetare, în cazul în care serviciile nu sunt executate în conformitate cu contractul şi acest fapt afectează în mod substanţial executarea pachetului, iar agenţia de turism organizatoare nu remediază problema.
- Călătorii au de asemenea dreptul la o reducere a preţului şi/sau la plata unor despăgubiri pentru daune încazul în care serviciile de călătorie nu sunt executate sau sunt executate în mod necorespunzător.
- Agenţia de turism organizatoare trebuie să ofere asistenţă în cazul în care călătorul se află în dificultate.
În cazul în care agenţia de turism organizatoare intră în insolvenţă, plăţile vor fi rambursate. În cazul în care agenţia de turism organizatoare intră în insolvenţă după începerea executării pachetului, iar transportul este inclus în pachet, repatrierea călătorilor este garantată. Agentia de turism organizatoare Cocktail Holidays are urmatoarele politede asigurare privind protectia in caz de insolventa:-polita emisa decatre Omniasig Vienna Insurance Group SA, Aleea Alexandru nr.51,sector 1 Bucuresti, telefon +21 405 74 20, fax. +21 311 44 95, mail office@omniasig.ro. Polita cuseria Inr.51703, este valabiladin 01.01.2019 pana in data de 31.12.2019.Aceasta polita este valabila pentru pachetele Cocktail Holidays cu zboruri charter pentru urmatoarele destinatii: Antalya, Bodrum, Izmir, Corfu, Rodos, Santorini, Creta-Chania, Creta-Heraklion, Mykonos, Peloponez-Kalamata, Tenerife, Sharm El Sheikh.-polita emisa de catre Societatea de asigurare -reasigurare City Insurance SA, str. Emanoil Porumbaru nr. 93-95,parter, et 1,2,4 si 5, sector 1, Bucuresti, telefon +21 231 0054/79/90, fax. +21 231 04 42, mail office@cityinsurance.ro. Polita cu seria BN nr.000001114, este valabila din 01.01.2019 pana in data de 31.12.2019.Aceasta polita este valabila pentru pachetele Cocktail Holidays cu zboruri pe curse regulate, de tip Sejur si progame sociale pentru: Barcelona, Alicante, Valencia, Madrid, Malaga,Palma de Mallorca,Lisabona, Napoli, Atena, Istanbul, Larnaca, Dubai; programe de tip circuit si evenimente speciale (Paste, Craciun, Revelion). Politele sunt afisate si pe pagina web a agentiei de turism Cocktail Holidays www.cocktailholidays.ro.Călătorii pot contacta societatea de asigurari sau, după caz, autoritatea competentă,Ministerul Turismului -Bd. Dinicu Golescu, Nr.38, Sector 1, Bucuresti / Telefon: +21 303 78 37, Fax: +21 303 78 93, e-mail: registratura@mturism.ro, în cazul în care anumite servicii sunt refuzate din cauza insolvenţei agentiei Cocktail Holidays.În sensul prezentului formular prin agenţie de turism organizatoare se înţelege agenţia de turism organizatoare stabilită pe teritoriul României sau agenţia de turism intermediară stabilită pe teritoriul României, care cumpără în mod direct pachete de la o agenţie de turism organizatoare care nu este stabilită în România, după caz, conform art. 14 din Ordonanţa Guvernului nr. 2/2018.În cazul prevederilor referitoare la insolvenţă, agenţia de turism organizatoare este cea dintr-un alt stat membru sau din România, după caz http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/204233.