HOTEL PRIMA CITY 4* - www.prima-hotels-israel.com
Hotelul City este situat în centrul oraşului Tel Aviv, la jumătatea distanţei dintre plajele cu nisip şi cartierul comercial Dizengoff. Camerele luminoase şi spaţioase au aer condiţionat. WiFi este disponibil gratuit în întreaga proprietate. Toate camerele de la City Hotel sunt dotate cu frigider şi facilităţi pentru prepararea de ceai şi cafea. Oaspeţii îşi pot începe ziua cu un mic dejun israelian complet, iar cafeneaua în aer liber oferă băuturi şi gustări pe tot parcursul zilei. La recepţie sunt disponibile biciclete gratuite, acestea fiind o modalitate foarte bună de a ajunge la promenada de pe faleza din Tel Aviv, aflată la 300 de metri. Parcarea este oferită la un cost suplimentar și în funcție de disponibilitate. Oaspeții beneficiază de reduceri speciale la o sală de sport locală.
ACTIVITATI TEL AVIV:
-
O plimbare pe celebra si eleganta promenada a Tel Aviv-ului (Tayalet) de-a lungul Marii Mediterane;
-
O vizita in Portul vechi din Jaffa sau/si in Portul Vechi al Tel Aviv-ului, ambele restaurate;
-
Un scurt popas la "o cafea" pe unul din celebrele bulevarde: Diesengoff, Ibn Gvirol, Shenkin (strada Yappees), Rothschild (cunoscut ca parte a Orasului Alb si declarat patrimoniu UNESCO datorita stilului architectural inconfundabil, bulevard umbrit de copaci exotici, presarat cu cafenele, cluburi de noapte si restaurante, printre care renumitul Max Brenner;
-
Exista posibilitatea de a inchiria biciclete, corquinette, segway;
-
O vizita in Neve Tzedek - unul dintre cele mai vechi cartiere boeme ale Tel Aviv-ului, ale carui cladiri istorice si stradute au fost restaurate si transformate in muzee / centre culturale (Suzan Dallal), galerii de arta, Boutique-uri chic, cafenele si restaurant;
-
Cina la unul din restaurantele cunoscute: Abu-Lafia, Avazzi (portul Tel Aviv), London, Yulia, The Fisher Man, Carmella Bistro, Kalimera (portul Jaffo);
-
Shopping pentru toate buzunarele: de la diamante si Mall-uri de lux din Tel Aviv, pana la coloratele bazaruri in aer liber specific zonei (Shouk Hakarmel, Flea Market din Jaffa);
-
Plaja de-a lungul coastei Marii Mediterane, generoasa, amenajata si cu acces liber, presarata cu chioscuri, cafenele, restaurante deschise 24h/24h;
Observatii legate de oferta Litoral 2025 Hotel Prima City 4* - Mic Dejun:
HPY
Tarifele sunt exprimate in EUR / persoana / sejur.
Grupul se realizeaza cu un minim de 10 persoane.
Pretul este valabil pentru un grup de minim 10 persoane.
Se considera turist inscris orice...
Vezi tot
HPY
Tarifele sunt exprimate in EUR / persoana / sejur.
Grupul se realizeaza cu un minim de 10 persoane.
Pretul este valabil pentru un grup de minim 10 persoane.
Se considera turist inscris orice persoana care plateste un avans de 50% din contravaloarea pachetului turistic.
Diferenta urmeaza a fi achitata cel mai tarziu cu 30 zile inainte de data inceperii calatoriei. In cazul anularii excursiei de catre turistul inscris, penalizarile sunt:
a) 50% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face pana la 30 de zile calendaristice înainte de data plecării;
b) 100% din preţul pachetului de servicii, dacă renunţarea se face cu mai putin de 30 de zile calendaristice inainte de data plecării;
Se va achita pretul stipulat in conditiile si la termenele stabilite in contractul cu clientul. La fiecare inscriere, beneficiarul trebuie sa se asigure ca programul sau pretul pachetului turistic nu a suferit modificari. Turistii au obligatia de a achita taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a modificarii orarului de zbor, a taxelor de combustibil anuntate de compania aeriana transportatoare, a diferentei de schimb valutar.
Agentia isi rezerva dreptul de a reordona programul excursiei, cu respectarea in totalitate a serviciilor, in anumite situatii speciale, determinate de factori independenti de vointa noastra; in anumite conditii de forta majora, cazarea se efectueaza in hoteluri categorie similara (dupa cum a fost prezentat in program inca de la inscrierea turistilor). Programul turistic se desfasoara in baza contractelor externe incheiate.
Situatii de forta majora si neprevazute cum ar fi razboaie, cutremure, greve, fenomene naturale si meteo deosebite, etc, nu obliga agentia la despagubiri sau compensatii;
Compania aviatica, fara a cere acordul agentiei de turism care deruleaza programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor! Prin urmare, agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei. Pentru aceste intarzieri, compania aeriana este obligata sa asiste turistii conform regulamentului parlamentului european nr. 261/04. Orice problema privind operarea zborului si actiunile adiacente acestuia intra sub competenta transportatorului, biletul de avion reprezentand contractul intre pasager si compania aviatica.
In cazul deteriorarii sau pierderii bagajelor in timpul dinaintea zborului, zborului efectiv si dupa incheierea acestuia, compania aviatica este singura raspunzatoare si raspunde in fata pasagerilor conform regulamentarilor EU 2027/97 si amendamentului 889/02.
Distributia camerelor la hotel se face in momentul cazarii de catre receptioner. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se va rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei locale.
Cazarea la hotel se face dupa ora 16.00, iar eliberarea camerelor sa face la ora 12.00.
Categoría hotelurilor si a transportului este atribuita de Autoritatea Nationala de turism din fiecare tara, conform standardelor proprii.
Pretul excursiilor optionale depinde de numarul de participanti iar zilele de desfasurare ale acestora depind de conditiile meteorologice din acea perioada. Toate aceste informatii sunt comunicate de catre reprezentantul agentiei locale. Eventualele reclamatii referitoare la excursiile optionale se fac direct la partenerul local, agentia noastra nefiind implicata in organizarea sau buna desfasurare a acestora;
Agentia organizatoare (Tour Operatorul) poate anula excursia in cazul nerealizarii numarului minim de turisti si are obligatia de a instiinta turistul cu cel putin 15 zile inainte de data plecarii, oferind alta varianta de excursie la un alt pret sau rambursarea costului excursiei achitate de turistul inscris.
ATENTIE! Verificati documentele necesare calatoriei inainte de plecare – carte de identitate (pentru tarile UE) sau pasaport valabil minin 6 luni de la data sosirii in tara! Persoanele care detin alt tip de pasaport decat cel turistic (pasaport diplomatic etc) sunt rugate sa se intereseze in ce conditii pot calatori cu pasaportul pe care il detin. Documentele necesare calatoriei pentru minorii insotiti de un singur parinte sau nici unul le gasiti la www.politiadefrontiera.ro . Conform legislatiei in vigoare, copiii si infantii (pana la 14 ani) calatoresc doar cu pasaportul.
Va rugam verificati conditiile de calatorie in Israel aici: http://telaviv.mae.ro/node/484 . Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.