Observatii legate de oferta Rusalii 2025 Hotel Pescarus Mamaia 2* :
Importante principii si reguli privind cazarea, predarea camerelor, protectia datelor dar si a mediului inconjurator la Hotel Pescarus din Mamaia.
Check in/Check out la Hotel Pescarus
- Cazarea se f...
Vezi tot
Importante principii si reguli privind cazarea, predarea camerelor, protectia datelor dar si a mediului inconjurator la Hotel Pescarus din Mamaia.
Check in/Check out la Hotel Pescarus
- Cazarea se face, conform regulilor, începând cu ora 15.00 insa pesonalul hotelului face tot posibilul ca primirea camerelor sa se efectueze cat mai repede posibil;
- Pentru un singur copil cu varsta cuprinsa intre 7 ani si 15 ani, cazat in plus, se percepe 20% din valoarea unui loc in cazul in care nu i se asigura pat. Persoanele peste varsta de 15 ani vor fi considerate adulte. Pentru al doilea copil cazat cu doi adulti se aloca camera cu pat suplimentar.
- Eliberarea camerei (check-out) se va face inainte de ora 12.00 pentru a le da posibilitatea turistilor sositi se se cazeze cat mai repede
- Turistii care elibereaza camerele pană la ora 12.00 pot lasa bagajele intr-o camera dedicata acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fara costuri suplimentare.
- In cazul in care in ultima zi de sejur camerele se elibereaza dupa ora 12.00, Hotel Pescarus aplica o taxa suplimentara in valoare 50 lei/ora (pentru intervalul 12.00 – 14.00)
- In calitate de oaspeti ai hotelului puteti primi musafiri in camera dumneavoastra intre orele 10.00 si 21.00, fara costuri suplimentare. In cazul in care primiti oaspeti dupa ora 21.00, acestia vor trebui sa se inregistreze la receptie, prin completarea fisei de cazare si sa achite diferentele de tarif
- Regula generala nu permite cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale
- Orice rezervare este garantata doar prin plata unui avans, in baza unei facturi emise de catre Hotel Pescarus
- In cazul in care se doreste prelungirea sejurului, angajatii receptiei trebuie instiintati cu cel putin 2 zile inainte
Siguranța obiectelor personale
- Cazarea se face, conform regulilor, începând cu ora 15.00 insa pesonalul hotelului face tot posibilul ca primirea camerelor sa se efectueze cat mai repede posibil;
- Recomandam folosirea seifurilor disponibile in camere si la receptie pentru depozitarea obiectelor de valoare.
- La plecare, va rugam sa verificati seiful si sa a lasati deschisa usa acestuia
- Hotel Pescarus pune la dispoziția clienților sai locuri de parcare, limitate. Desi luam toate masurile de precautie, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt sau de daune pe suprafata proprietatii noastre. Pentru evitarea acestor neplaceri, nu lasati obiecte de valoare in interiorul autoturismelor si nu lasati geamurile camerelor deschise.
Protectia datelor personale
- Pentru ca suntem in concordanta cu politica de confidentialitate si securitatea datelor cu caracter personal conform Regulamentului UE 2016/679 (Regulamentul General privind Protectia Datelor - RGPD), mentionam ca orice date personale transmise, vor fi folosite de catre Hotel Pescarus doar in scopul ofertarii si procesarii eventualelor rezervari de cazare.
Protectia mediului
- Protecția mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine responsabila in acest sens.
- Lenjeria si prosoapele se schimba la trei zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorinta dumneavoastra de a schimba obiectele de lenjerie si prosoapele, va rugam sa le lasati pe jos.
Respectul celor din jur
- Orice incalcare a uzantelor hoteliere sau a normelor morale si de convietuire sociala ofera dreptul hotelierului sa intrerupa imediat contractul/cazarea, fara niciun preaviz.
- Hotel Pescarus isi rezerva dreptul de a refuza cazarea clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti oaspeti. Tinand cont de cele menționate mai sus, ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii.
- Pentru orice distrugere sau avariere a bunurilor sau nerespectarea normelor de curatenie si liniste se vor lua masuri in consecinta si se vor achita sumele aferente repararii daunelor produse.
- Odata devenit oaspetele nostru, va trebui sa respectati atat linistea in hotel, cat si normele de convietuire sociala si cele morale. De asemenea, in calitate de oaspete trebuie sa aveti grijă de proprietatea incredintata pe parcursul sejurului.